Mamma! Läääs.

Jag vill gå på metaltown )))))':
SNÄLLASNÄLLASNÄLLASNÄLLASNÄLLASNÄLLASNÄLLASNÄLLASNÄLLASNÄLLASNÄLLASNÄLLA!!!!!!!


Läs på ansiktsboken, jag kommer aldrig kunna gå på Sonisphere men det är inte lika viktigt. På metaltown spelar världens bästaste underbaraste band och jag får panik när jag inte får gå!!!!!!!
Jag vill inte sitta och storgråta hela 17 juni, vilket jag kommer göra då om jag inte får gå! Jag kommer ha värsta ångest som jag typ redan har nu och SNÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLLAAAAAAAA!

Och jag fyller år snart. Min önskelista ser ut såhär:
- Islandshäst
- Metaltown

Jag kommer inte önska mig annat eller säga något annat jag vill ha så ni får det lite jobbigt ): Och så kanske ni får dåligt samvete!

 

*BLINKBLINK* (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0