Makeover :o

2011-01-30 - 11:15:30
Nu har jag brunt hår :D
Jag hade tänkt mig mörkare färg men det får vänta till nästa gång.


Fanny blondin!


Fanny brunett!

HAHA!

2011-01-27 - 20:37:40

Vi håller på med studieteknik i svenska och i läxa hade vi att skriva om våran studieteknik. Det handlar om att plugga lite varje dag, och inte tokplugga dagen innan. Gissa vad jag gör? Jag skriver den nu XD Dagen innan!
Hur ironiskt är inte det?


HAHAHAHAHAHAHAHAHA! Vänta.... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA........






.......HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! (Andas) HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

TILL VIKTORIA KJELLIN

2011-01-26 - 16:14:21
MINA PUNKTER ÄR STÖRST OCH KAN INTE FÖRLORA MOT DINA MESPUNKTER!

•!









Puffkrig på facebook kan leda till så mycket...

Struntar i om jag blir döv!

2011-01-22 - 11:16:37
Forest - System of a down ♥
Ojojojojojojojojojojojojoj vad jag älskar den låten!

Idag ska jag möblera och pyssla och städa jättemycket! Maddelen har flyttat ner, så då är det bara jag på övervåningen! Så den ska bli min! Jag ska inreda i ''shabby cool'' istället för ''shabby chic''.
Det kommer bli awsome. WÖÖ!

13 bokstäver

2011-01-20 - 21:30:44
13 bokstäver behövs för att skriva ned en asgrymt band (lägg märke till att jag aldrig använder as eller grymt någonsin).  SYSTEM OF A DOWN! WÖÖÖ!

Pushing little children, with their fully automatics, they like to push the weak around, pushing little children, with their fully automatics, they like to push the weak around!

Det går runt i mitt huvud heeela tiden! Men jag klagar inte! (Deer Dance)

TRALALALAALALALALALALLALALAAAAA.

Nu ska jag göra hemprovet (väderdagbok) och sedan sova. IMORGON  är DET fredag! GODISDAAAG!

Det var dags att ta farväl...

2011-01-19 - 19:54:06
Idag har jag och Elin bränt pengar :D Vi tog bussen till borlänge och shoppade i Kupolen.
Vi har haft jättekul ^^ Det var lite svårt att hitta ''WOW'' kläder, vårens mode svänger åt brun/beige/blå/krämvit och det är inte riktigt jag hela tiden. Jag tycker att det är snyggt med starka färger.

Men jag blev mycket nöjd med mina köp :)


En grön, en rosa, en blå och en orange mapp till skolan :)


Blå tröja, dålig bild.


OCH NYA SKOR!!!!! ÄLSKAR DOM ♥♥♥♥
Elin köpte också sånna :D

AKTIVA KLUBBEN!

2011-01-18 - 16:32:02

Ojojoj, jag har upptäckt en sak. Jag ritade ju bilden på SOAD, men vad glömmer jag? Jo, att ta bild på den :o
Nu är det typ bara jag och vissa som blickar förbi som kan se den, eftersom den är i mitt skåp.
Det skulle ju vara lite kul om nån såg en eftersom den tog typ 4 timmar.

Nu låter det som att jag är värsta skryten som bara: Tja ya'll, kolla på min teckning, den har jag ritat!
Men så kanske man får vara ibland?

Men nu ska jag rita en till ^^

Sedan ska jag till stallet och rida, undrar om jag får Mount Everest igen?! Det får jag säkert. Vi (mest jag faktiskt) (bara jag faktiskt) har smeknamn på några hästar i srs! Jag tänkte dela med mig av om ny :D
Vi har Tyson of a Down,
In Fleur,
Dampstein, även kallad Sten, det är dampgänget i stallet, när dom ska få mat är dom så underbara (NOT). Tyson och Fleur sparkas och bits i boxen, Goldstein väver.

Och så har vi Achmed (Raffels) och Mount Everest (Giliana).

(Tar en toalettpaus)

(Tar en hemmaprovpaus)

SE YA'LL

MYSI MYSI :D

2011-01-14 - 21:55:02
Nu är jag hon Elin! Vi har gjort mat som blev god ;) Vi har nyss spelat GTA men vi kom till en helt ****** ** nivå och slutade spela! o.O Vi kanske vi lite damp... (hrm) (höhö) (precis). Elin skrek många fina ord och jag kanske råkade skrika lite jag med. Hoppas bara inte att grannarna hörde.

Nu ska vi ha hemmaspa till lite SOAD och In Flames (Y)


SO LONG!

Perfektionist eller?

2011-01-13 - 08:48:35
Nu är jag klar med Serj's och Shavo's huvuden :) Ska försöka bli klar innan skolan som börjar 10.

Wish me good luck!

System of a Down ♥

2011-01-12 - 17:26:50
Nu ska jag rita dom

Hon läser tankar o.o

2011-01-11 - 21:58:03
Idag fick jag rida Giliana! Den största hästen på srs :o
Jag har bara ridit islandshäst på lovet och dom är ju inte jättestora. Snacka om syrebrist!
I mitt liv så jämför jag såhär; Giliana = Mount Everest, Islandshästarna = En liten kulle. Men vad väljer man? Såklart väljer man kullen.
Jag slår vad om att Anki visste att jag inte kände mig säker med att rida en stor häst. Hon är mystisk.


(Några minuter går)


 
NEEEEEEEEJ! Jag hade ritat en jättefin bild på paint och så går den inte att ladda upp :(
Det var ju som tusan, jag ritade på den jättelänge... Jaja, men lektionen gick faktiskt bra men hon är ******* stor den där Giliana, men snäll.

NU ska jag sooova! NATTINATTI BLOGGLÄSARE VILKA NI NU ÄR MEN EN DAG HADE JAG HELA 34 SIDVISNINGAR OCH JAG HAR CA 6 UNIKA BESÖKARE SÅ NÅGON ÄR NI ALLT! GODNATT! SWEET DRRRREMS EVRRRYBODDY!

Börjar med dagens :)

2011-01-11 - 15:48:21
Idag började skolan och idag börjar ridskolan (srs).

Dagens humör: Trööööött
Dagens borde: Städa mitt rum
Dagens frisyr: Utsläppt
Dagens måste: Hmmm, rida?
Dagens vill ha: En macka i min hand NU
Dagens längtan: Sommar
Dagens beroende:
Dagens hatar: Lektioner (skolan)
Dagens låt:
Dagens godaste: Macka
Dagens outfit: Bruna tights, röd/vit stickad tröja och bruna kängor.

Hästdag :)

2011-01-09 - 18:47:12

Idag kunde inte Sofia rida, så jag, Elin och Rebecca red ut då. Jag red Frökk, och hon testade mig rätt mycket, hon skenade några gånger och en gång när Rebecca skulle galoppera upp för en backe så sprang Frökk iväg i pass.
Men efter en jättelång galoppbacke blev hon trött och orkade inte testa mer x)

Sedan när Sofia kom så åkte vi och hämtade släpet och plockade upp Linnea ^^ (hon bor precis vid stallet) och sedan hämtade vi Lykill och Skuffa.  Sedan åt vi pizza i stallet :)

Efter det så åkte vi och hämtade den nya hästen Soldis! Hon var urgullig! Rätt liten, och samma färg som Greidi. Rödblack tydligen fast det såg inte så rött ut ;) Man kan säga att hon är lite samma färg som själva skålen på en toffefie.
När hon var framme i sitt nya hem fick vi rida henne allihop. Hon var jättemysig! Fast hon kan typ bara gas och broms (hon var dock väldigt duktig på det). Hon blir nog en riktig ridskolefavorit!


Frökk!

Varit ohemma ett tag :)

2011-01-09 - 10:20:32

Nu är klockan 10.10 :o Coolt, men det skulle jag inte skriva om, jag har sovit hos Elin från fredag till lördag och på lördag åkte vi till Hööks i örebro.
Jag köpte en jacka, grimma och ryktsten. Ville komma hem med en ridoverall men det var en storlek för smått :/ Så jag ska bara köpa teckisar och sen ska jag köpa kläder för resten av mina pengar! Behövs verkligen.

Idag ska jag, Elin, Rebecca och Sofia rida, hämta hö (tror jag) och hämta en ny häst + 2 andra (Soldis, Lykill och Skuffa).

Jackan

Grimman

Ryktstenen

Snösnösnösnösnösnönsösnösnö och SNÖ

2011-01-06 - 12:06:15
Gud vad det snöar, jag tycker att det räcker nu. Nu kan det börja smälta lite smått tycker jag.



Försöker vara lite aktiv :)

2011-01-05 - 18:53:43

Jag har absolut inget att skriva om, det jag har gjort idag är att växla mellan 3 skärmar; TV(nedervåningen), dator, playstation (övervåningen).


Bilden skrek att den ville läggas upp :)

Hästen hittad :)

2011-01-04 - 20:46:54
Hästen som rymt hittades igår :)

Jag lekte med Elin igår och sedan sov vi hos mig. Vi hade jättekul ^^ Imorse lagade vi värsta frukosten, eller det enda vi lagade var ägg. Vi försökte göra äggröra, men ingen av oss visste hur man gjorde så vi hade i ägg i stekpannan och mosade allt. Så gjorde vi mackor och *hämtar andan* vi blev väldigt mätta.

Sedan spelade vi lite spel (<- läspning). Och sedan gick vi runt på stan och letade efter något att äta, det slutade med Sibylla. Göttgött. Sedan gick vi till Elin och hade roligt och nu sitter jag här.

På lördag ska jag och Elin åka till hööks i örebro och bli fattiga :)  

Häst försvunnen.

2011-01-02 - 19:59:33

En svart islandshäst har rymt från Källbotten. Han har varit borta sedan nyårsafton. Kolla lite extra när ni är ute :s

Jag hörde om det på facebook och på Elins blogg, så jag har inte varit med eller något men det kan ju vara bra om så många som möjligt vet.


Aktivt år!

2011-01-02 - 13:19:18
Nu när det är nytt år och jag har bestämt att jag ska bli mer aktiv!
Jag har bestämt några saker;

• Ändra utseendet på bloggen när det är ny månad, alltså 12 olika utseenden 2011 (:
• Redigera bilderna jag lägger upp på bloggen (:
• Nu skriver jag bara en till punkt eftersom det såg så lite ut med 2 (:

Det mesta som har hänt med statistiken är 12 sidvisningar på en dag, wiho? Det är inte förbjudet att kommentera, har ni blogg besöker jag den såklart.

Om jag kanske känner dig i verkligheten och du har en blogg kan jag länka den (;

WEY!

2011!

2011-01-01 - 00:28:53
Då var det 2011. Årets början blev intressant x)


Jag pappa och mamma satt på toan (vi satt ju inte alla 3 på toan, utan i själva rummet, det är en överdrift att kalla det badrum) med Linus och Maja. Linus flämtade och darrade (han gör det ännu...) och Maja bara gick runt.
Pappa skulle kolla läget med tiden och kom tillbaka när det var 4 sekunder kvar.
Klockan 00.00 skålade vi och drack.
Sedan skvalpade jag ut halva glaset med cider på golvet, pappa kallade Maja för lilla gubben och mamma uppfyllde sitt ena nyårslöfte. Ni kan ju klura på vad det var...

Typisk början för oss. Men så orginell (:
Mina nyårslöften är att vara mer närvarande, att vara mer fokuserad när jag rider och fortsätta att vara vegetarian.

Gott nytt år på er då!
RSS 2.0