Ledig

Idag är det ingen skola. WEY! Jag har slängt ihop en header som blev lite sned men det får vara.
Viktorias teckning är nästan klar, jag har bara huvudet kvar. Den krävde inte så mycket (thank you goood), och jag har klarat mig undan psykbryt. Trevligt. Viktoria får också bestämma om den ska vara i färg eller inte, inte för att bilden hade så mycket färg men jag tror att hon fattar vad jag menar, Viktoria alltså. Hon går faktiskt i nian, men vi ska inte döma efter det, hon skulle kunna ha gått i trean (mwahaha).


Denna bild ritar jag på.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

woho! nu fick jag beslutsångest, färg eller inte? ehm....inte tror jag ^^

2011-03-14 @ 22:13:19
URL: http://surroundedbyhorses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0