Fyra dagar!

I fyra dagar har jag slitit med denna teckning. Jag är inte nöjd, men övning ger färdighet.
Jag funderar nu på vad jag ska rita efter det här. Någon som läser detta kan ju gärna tipsa om en bild jag kan rita av (människa/människor eller häst), så lägger jag ner lite mer tid på den och visar i bloggen (:


Jag blev mest nöjd med Corey (han som står över han som hukar sig), Craig (han med piggar) och Sid (han med den starwarsliknande masken).

Jättedålig bild.


Ehm... Jo snälla tipsa om en bild! Jag vill ritaaaa!


Kommentarer
Postat av: viktoria

skitsnyggt! :o Du får gärna rita av Walle så att jag har på båda pollarna (a';)

2011-03-12 @ 10:12:20
URL: http://surroundedbyhorses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0