AAAJIIAJIAAEOO, AJIAJIAAJIOOOO.

↑ Min verision av System of a Downs låt.

Huvudet dunkar, jag mår illa, jag är yr, det flimrar för ögonen, jag har ont i halsen, det är bajs************skitvarmt och det kliar i öronen (?) x)

I onsdags började Burens :'D Jag red Skuffa och hon var piggpigg som vanligt. Sofia gav oss mycket att tänka på (: Övningen var att göra en volt vid varje hörn, en tinyweeny liten volt, så hästarna blev inåtställda. Först gjorde vi det i skritt i båda varven och sedan i tölt. Då blev volterna en aning större x)
När vi var klara med det så travade vi utan stigbyglar. Det var skönt (: När vi till sist skrittade så skulle vi rida slalom utan att använda tyglarna, alltså styra med kroppsvikten och blicken, det gick bättre än jag trodde att det skulle gå.

AJ. Mitt i allt så skäller Maja. Härligt.

Jag har fått värsta handsvetten av att skriva detta. Så nu slutar jag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart rider du ? :D

2011-02-12 @ 20:48:53
Postat av: Fanny

Jag svarar i kommentar, och jag rider i Burens. Det står klart och tydligt; idag började BURENS.

2011-02-13 @ 19:38:50
URL: http://fannykristoffersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0