säpptämbär dö 1ssss.

Det är dagens datum det för ni som inte vet.

Igår Red jag min första lektion på Burens, det var en liiiite (läs: myyyycket) för liten gruppför mig. Sofia som ridläraren heter ska höra av sig så ska jag byta till en större och bättre grupp.
Men det var ändå jättekul och det var så härligt att rida islandshäst. Jag fick rida ett sto som jag inte kan stava namnet till men man säger iallafall Skuffa.
Hon var jätterolig att rida! Hon hade skön skritt och en jättemjuk tölt, det kändes lite som att hennes hovar på något konstigt sätt hade byts ut till hjul. Men så var det ju inte. Hon var också jättepigg, inte het, men riktigt pigg. Jag behövde knappt röra på skänklarna innan hon var iväg ;)

Jag ska rida igen på srs imorgon. Men nu ska jag spela The Sims 3.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska do rida på srs imörga? tar do igän äller :) do får säga till öm do blir kvar äller intä på srs, håller tommarna (y);p

2010-09-01 @ 17:43:27
URL: http://fiskenfirre.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad är det för fel på gruppen?

2010-09-14 @ 18:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0