Man kan ju alltid drömma :]

Jag har kommit fram till en sak. Linus och Maja är familjens hundar men dom sover med mamma och pappa. Maddelen (nej det stavas inte Madelene för det har jag bestämt) har Gabby och det är hennes katt ju.
Vad har jag? Inget D: Jag vill ha en egen liten valp att uppfostra och ta hand om. Att få en häst är ju inte så troligt men en hund D:
Även om det kanske inte händer (vilket det säkert inte kommer göra) så kan jag ju ta kort på allt som kan säljas och dom pengarna behöver man ju inte köpa näsdukar för.

Det här skriver jag mest för att jag vet att mamma läser och då kanske kanske kanske hon får dåligt samvete och går med på ideén. Hon sa faktiskt igår att hon gärna ville ha en till hund och att köpa hunden kostade mest!
Den meningen ångrar hon säkert nu för jag har gått igång!
MWAHAHAHAHA!


Bästa Bumsegubben med vinterfluff!

Sötis Tröttis Maja

Utomjording creepy Gabriella XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0