Lata jag

Jag orkar inte göra om designen. Blö på mig.

Idag rider jag, på Burens :) Bra det för jag är svärordigt ridsugen. I tisdags togs en massa bilder på ridlektionen med Viktorias kamera. Haha.
Jag red då Fleur, hon var duktig, lite het men whatever. Och när jag skulle få henne att gå på tygeln tyckte hon det var jobbigt att anstränga sig så hon slösade bort energi på att kasta med huvudet. Jag fick ungefär 8,4546352 kg slem på mig från hennes mun. Och galopp på första fattningen minnsann! Hur det där order stavas har jag ingen susning om.

Jag snor lite bilder från Viktorias blogg ;)


''Nu ska jag vara snel hest i början. Men Fanny! Du har fel sittben! Fy på dig!''

''Nej nu blev det jobbigt att arbeta. Dags att kasta slem i ansiktet på Fanny
och låtsas ha ont.''

''Äch nu orkar jag inte mer. Snel hest igen, plus att slemmet tog slut.''

''Bruuuuuuuuuuuuuuuuuum Bruuuuuuuuuuuuuuuuuuum''
(Det där skulle föreställa rallybilsljud)

WWWWWWWWRRRRRRRRROOOOOOOOOOOOOOOOOOOMMMMMMMM!
Jag måste lägga ut en bild på Viktoria eftersom hon la ut massor på mig! MWAHAHAHAHAHAHA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, du red killer horse! diggar sista bilden ;)

2010-09-09 @ 16:11:00
URL: http://fiskenfirre.blogg.se/
Postat av: Fanny

Testar lite :]

2010-09-11 @ 16:44:39
URL: http://fannykristoffersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0