KAMMALAMOSCHIPOSCHILAAAAAMAKASAMA!

Ibland undrar jag om jag har en lätt skada i skallen. Eller kanske en svår skada. 

För det första så är hostan över! YIIIIIIHOOOOOOWWW! Jag känner mig renad eftersom jag under torsdag fredag lördag söndag måndag och tisdag har hostat ut alla kroppens inälvor. Jag känner mig ren. Väldigt ren eftersom jag nyss har duschat (<- fråga inte hur det stavas för jag har då ingen aning).

Jo, idag var det ju ri, nej först skola som började klockan 10 (Jag äger på höjdhopp!) (Nej det gör jag inte).
Men sen var det ridning på Burens. Det blev barbacka :D Woho. Det är superduperjättemysigt att rida barbacka men jag har inte ett enda litet spår av balans i mig så lite klurigt blev det ju. Stå upp och rida lätt i traven. Ojoj, undrar hur jag kommer gå imorgon. Jag fick rida Skuffá igen ^^ Men jag klagar inte.

Nästa vecka blir det teori men veckan efter det skulle vi skutta lite hinder :s Jag är inte vän med bommar, absolut inte hinderstöd. Men jag måste skärpa mig och försöka. Det är ju inte Raffels jag hoppar på (Han hoppar typ som en kråka). 
Jag köpte också klubbtröjan och den är så mysig så jag vet  inte vad jag ska ta mig till.

På måndag ska jag till tandläkaren och se om jag ska få tandställning. Jag undrar hur det känns att ha en tågstation i munnen. Inte så bra för jag är ju så lättdistraherad.


Här rider jag ju ''vanlig häst''. Stygga Fanny har fel sittben! D:
Snodde bilden av Viktoria.


Här rider jag Röst, på ridlägret (isis), 4g tävling. Vi hade lite toktema ;)
Stygga Fanny har fel sittben IGEN!


Hopplektionen, ingen favorit. Stygga Röst stannade precis innan hindret och hoppade sen.
Gissa vart jag hamnade när hon landade?

JAA! PÅ MARKEN! Pladask på rygg. 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du ser ju lite rädd ut att hoppa, ska du få tandställning?, okej ,nice ;)

2010-09-23 @ 20:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0