Jag tackar då inte nej till det!

Idag kom mamma hem med ett par vita converse! Dom hade tydligen skickat ett par extra när mamma köpte ett annat par likadana skor eller något, men jag tackar ju inte nej.
Nackdelen är ju att jättemånga går runt med vita converse, men jag måste leva med det nu. Fanny, du klarar det här x|

Jag är en sån som inte pallar att föjla strömmen. Som t.ex  randiga tröjor (ni fattar nog vad jag menar), det är snyggt men alla har sånna så jag kan absolut inte köpa en nu! Då är jag ju som alla andra. Så har det alltid vart.
Men imorgon ska jag bryta mitt mönster och ha vita,


Waiit foooor iiiiit.....

CONVERSE!
Herregud vad händer med mig?

Linus kan följa strömmen och ha en randig tröja! Men problemet är ju att den är
alldeles för liten, Maja fick ta den istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0