Att tjata funkar!

Jag såg ett program på Animal Planet igår som handlade om olika hundraser. Då blev jag sugen på en egen valp som jag kan uppfostra och ta hand om! Mamma och pappa har Linus och Maja, typ. Och Maddelen (nej det stavas inte Madelene, det har jag bestämt) har sin utomjordiska katt.

Jag vill ha en dvärg eller toy pudel, Linus är ju storpudel och har det bästa och lugnaste temprament någonsin! Jag vill också ha en nakenhund men dom har så mycket sjukdomar känns det som. Vi har tur med Maja som bara är allergisk. Tycker jag.

Jag skulle döpa den till något islänskt namn som har någon betydelse, jag har jättemånga fina på lager!

Jag har ju redan bestämt mig! Så nu är det bara att se om mamma får skuldkänslor eller något, för jag vet ju att hon läser bloggen! MWAHAHAHAHAHA! 

Snälla säger jag!


Kommentarer
Postat av: viktoria!

håller tummarna (y) bobby är dvärgpudel :D

2010-09-12 @ 19:00:43
URL: http://fiskenfirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0