Duttiga jag.

Nu har jag en ny header och en ny bakgrund på bloggen ☺ Jag är väldigt nöjd! Jag ska ändra lite text & typsnitt och färger och så med det får vänta lite.

Här är några roliga saker ni får veta vare sig ni vill eller inte:
• Jag använde picnik när jag gjorde headern och bakgrunden till bloggen.
• Jag gjorde mina tänder vita på headern, också ögonvitorna. Jag la till lite svart vid ögonen och läpparna gjorde jag lite rödare. Kinderna gjorde jag också lite röda.
• Jag använde suddet på paint för att klippa bort resten av bilden jag har på min header.
• Jag försökte ta en bra bild som jag kunde ha till headern men misslyckades typ 8 gånger, den sista blev bra så den fick det bli.
• Jag ville gjärna ha en bild när jag rider på min header men har ingen bra, det gjorde mig arg och jag är lite retlig eller vad det nu heter nu.
• Det är nog bara en tidsfråga innan jag ändrar bloggen igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0