BLÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!

Det är väl själviskt men jag vill inget hellre än att ha en egen häst!

Men jag ska ju vara glad att jag får gå på ridskola... Nu villl jag fotta hästar men problemet är ju att jag inte har några hästar att fotta.
Jag ska slänga ihop en önskelista till jul... Jag önskar mig en häst (nähä?!), kameraobjektiv, extra blixt till kameran, mobil.

Det där med mobil, ja. Jag älskar den jag har nu men den är, trots sin unga ålder, lite knäpp redan nu. Den stänger av sig lite när den vill. Jag måste göra rent batteriet rätt ofta, jag måste ladda den typ varje dag, det tar sin lilla tid att komma in på menyn eller liknande. Det är ju synd.

Nu låter jag som världens bortskämdaste unge -_-


Mitt huvud ville inte vara med på nån galoppbild minsann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0