Jag tänker inte säga förlåt

Jag har inte skrivit på länge men jag gör faktiskt annat också :)
Idag på idrotten hade vi badminton och bandy. Det var ruuligt, vi körde tjejjer med tjejjer och killar med killar, så ingen skrek looser eller åååååh. Det som hördes var AAAAAAAAAAAAAAAAAAAH och IIIIIIIIIIIIIIIIIIH och SHIT MY GOD HJÄLP MIG SKYDDA MIG SHIIIIIIIIIIIIIT! 

Gissa vem som skrek?? :D Jo JAG! Jag stod i mål... boll läskig. På badminton var det drygt så vi satt ner och spelade men det gick inge vidare.

Ikväll blir det BARBACKA i BURENS :D Rida barbacka på islandshäst är bäst. Och bilderna från lovet och barbackaridningen är inte i datan ännu så blö på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0