Jag har inte direkt alla skruvar som behövs däruppe i huvudet.

Jag och min vän från ridskolan Viktoria hade lite kvällsdamp via mobilerna. Jag tänkte skriva det på bloggen, men var smart att ta bort alla sms vi skrivit så inkorgen inte skulle bli full -.-

Smart där Fanny!

Men vill du läsa får du helt enkelt gå in på hennes blogg och läsa! För jag tänker inte vara någon ''copycat''.
Kolla in vårat damp HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR!
Nu ska jag ta mig lite chokladmedhallonkladdkaka med grädde. Vet ni varför? FÖR ATT DET ÄR GOTT!
Mwahahahhaha.



Jag undrar om hallonen och smeten visste vilket öde som låg framför dom, att blandas ihop och sedan in i en het ugn... ack, ack. Säger jag bara.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kvällsdampigt må jag säga BD

2010-07-28 @ 22:45:26
URL: http://fiskenfirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0