Harry Potter B-)

Just nu läser jag Harry Potter 4 (för er roliga typer som inte vet vilken 4:an är så är det Harry Potter och Den flammande bägaren) för sjunde gången :o Visst är jag lite cool va?! Och jag har inte heller tröttnat på Harrrrry Pöttäääär!
Jag tycker att böckerna är riktigt roliga, det finns humor i dom. T.ex, i första boken ska tydligen Weasly-tvillingarna skicka Ginny en hogwartstoalett. Det är humor!

Och Familjen Dursley, mugglarfamiljen som Harry bor oss, är ju typ nästan jätterädda för trollkarlar och sånna onormala saker. Jag har räknat ut hur trollkarlar och häxor kanske ser ut i deras ögon:

Där har vi det!
Ja, om trollkarlar verkligen ser ut så, ja, då är det inget fel med att Dursleys inte vill ha något med dom att göra x)


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA! X'''D

2010-07-28 @ 22:43:45
URL: http://fiskenfirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0