Saker jag stör mig på

  • Bakgrundsdansare. SÅ FULT!
  • När deltagare i rösningsprogram håller upp ett antal fingrar när dem vill att man ska rösta.
  • Artister som tror att dem är sååå bra.
  • Tråkmusik.
  • När folk säger 'tack' efter ett framträdande. Händer bara på meskonserter och det låter sååå mycket bättre på engelska.
  • När folk tror att metal eller hårdare musik är rock.
  • När folk tror att jag lyssnar på rock.
  • Barnkanalen (allt utom ponnyakuten och fåret Shaun, men dem räknas inte).
  • Skrytiga hoppryttare.
  • Trumset på typ tre trummor.
  • När sångare sjunger i högre toner än dem klarar av.
  • Melodifestivalen.
  • Att metaltown inte sänds på tv.
  • Att jag inte får gå på metaltown.
  • När man ska kratsa hovarna och finner fruset bajs där. DET GÅR INTE BORT.
  • När hästarna har 329582908349729790 miljoner meter höga snöstyltor.
  • När folk gillar det alla andra gillar bara för att andra gillar det.
  • När håret är elektriskt.
  • När luggen är i ögonen och stör.
  • När datorn går trögt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0